Wednesday, August 15, 2012

молба с искане на протоколи от ноември 2011

Това писмо е изпратено по електронна поща на своите получатели на 29 ноември 2011 г. в 9 часа и 26 минути: 

До проф. дфн Александър Андонов,
проф. д-р Александър Димчев,
доц. д-р Димитър Денков,
и доц. д-р Милена Стeфанова
Философски факултет,
СУ "Св. Климент Охридски"


                              
                     МОЛБА
                         от доц.д-р Димка Иванова Гичева-Гочева

Уважаеми колеги,

Обръщам се към всички вас в качествата ви на настоящ и предишен декан на Философски
факултет, на предишен председател на Атестационната комисия на ФФ и на настоящ член на Академичния съвет
на СУ "Св. Климент Охридски".

В петък, 25 ноември, в сградата на Софийския районен съд лично
взех призовката си за заседанието, насрочено за 27 януари 2012 г. и
получих препис от тъжбата на проф. Каприев
по заведеното заради нея дело срещу мен в 112 наказателна колегия на СРС.
Делото е номер 15017, а проф. Каприев е частен тъжител. Обвинението е по чл.148, ал. 2 и
чл. 147, ал. 1 от Наказателния кодекс.


За съжаление, започналият съдебен спор между нас не е нито спор между съседи за дяловете
на стълбищното отопление, нито е спор между роднини за наследство, нито е спор между
бивши съпрузи.

Това е спор, възникнал поради дългогодишни изключително влошени и неколегиални отношения.
Тъжбата е заведена на 12 август в СРС, а на 2 септември съдията-докладчик Петко Петков е разпоредил
да се даде ход на делото.
За това дело със сигурност и несъмнено научих на 8 ноември сутринта - един ден след първото заседание, което пропуснах,
тъй като съпругът ми Николай Гочев не беше ме уведомил за получаването на призовка.
 Надявал се е на вразумлението на тъжителя.

Ангажирам се да донеса днес или утре копие от преписа от тъжбата на проф. Каприев
в Деканата и всички приложения към нея,
за да бъде на разположение на всички, които се интересуват от този неприятен съдебен спор,
засягащ мнозина от колегията не само в катедрата и специалността, но и във факултета.

В гражданския иск и тъжбата си проф. Каприев иска да бъда осъдена за
сумата от 10 000 лева - словом:
десет хиляди лева.

Никога не съм имала и никога няма да имам толкова пари. Както казва Сократ в "Апология на Сократ"
и на Платон, и на Ксенофонт: бедността ми ми е свидетел за честността ми и за това, че посветих живота си
само на изследването.

По-важно обаче е друго: в тъжбата си проф. Каприев твърди, че аз лъжа в написаното от мен във Фейсбук
по отношение на Атестационната процедура от пролетта на 2007 г.
Става дума за дълга двудневна дискусия, която се проведе на 24 и 25 февруари между мен
и бивши, и настоящи колеги по повод на негова публикация в "Култура".
Мястото е тук:
http://www.facebook.com/#!/
permalink.php?story_fbid=193352157353933&id=1476266691

Както сами ще се уверите, към неговата тъжба са прикрепени 2 страници избрани извадки
от цялата дискусия там, а тя е над 20 стандартни страници като разпечатка.

Също така като приложения към тъжбата са представени:
 разпечатки от мои писма до членовете на катедрата по История на философията
 след драматичното заседание, проведено
на 30 март тази година, на което не можах да присъствам, тъй като по същото време
преподавах в съседна аудитория.

Също така там е приложено копие от целия протокол № 4 от заседание на катедрата по
История на философията от 3 май тази година, проведено от 16 часа в кабинет 63,
заверено от г-жа Р. Бостанджиева.

Според написаното от проф. Каприев, в това, което съм казала на това катедрено заседание,
също всичко е лъжа.

Той обаче пропуска да спомене в тъжбата си:
 1. Че цялата документация по атестационната процедура
от 2007 г. е налице и че моята атестация тогава завърши с приемане на възражението ми
срещу неговата оценка на
Факултетен съвет през юли 2007 г.
2. Също така в тъжбата никъде не е отбелязано, че на мен ми е била дадена думата на катедрения съвет
на 3 май тази година, точно защото на предишния катедрен съвет съм била обиждана и злепоставяна
не само пред колегите, които са редовни преподаватели в катедрата, но и пред всички докторанти,
 някои от които са новоприети, присъствали са за първи път на катедрен съвет и изобщо
не ме познават.

Уважаеми колеги,
Аз съм длъжна да се защитя от това поредно обвинение срещу мен.

Почитаемият български съд ще търси обективната истина.

По закон имам право да направя възражение срещу тъжбата в 7-дневен срок от получаването
на преписа от нея и приложенията към нея.

В тази връзка моля да ми съдействате във възможно най-кратък срок да получа:
1. Препис-извлечение от протокола на заседание на Катедрата по история на философията,
проведено на 19 или 20 март 2007 г., когато проф. Каприев представи своята оценка за моята
работа за периода от 2001 до 2006 г.
2. Препис-извлечение от протокола
от заседанието на Факултетния съвет от юли 2007 г., когато в мое присъствие приключи
атестационната ми процедура с приемане на възражението ми срещу оценката на тогавашния ръководител
на катедрата проф. Каприев.

Надявам се, че представянето на тези документи към възражението, което имам право да направя по закон
в 7-дневен  срок, ще внесе поне малко яснота в предварителната работа на съда и ще предотврати необходимостта
от призоваването на прекалено много свидетели за установяване на обективната истина
 в хода на съдебните заседания.

С уважение:
доц.д-р Димка Гочева

No comments:

Post a Comment