Thursday, August 16, 2012

първото писмо за "съкратения" протокол от заседание на ФС



Това писмо е изпратено по електронна поща на своите получатели от мен на 30 ноември 2011 г. в 18 часа и 57 минути:

До проф. дфн Александър Андонов,
проф. д-р Александър Димчев,
доц. д-р Димитър Денков,
и доц. д-р Милена Стефанова
Философски факултет,
СУ "Св. Климент Охридски"

Уважаеми колеги,

Днес следобед оставих в Деканата разпечатка от тъжбата на проф.Каприев
по неговия граждански иск срещу мен
 и приложенията към нея, а вчера видях доц. Денков на улицата
и на него също връчих едно копие от тях.

Утре ще предам едно копие и за доц. Стефанова в ІV блок.

Също така днес следобед получих от г-жа Нина Иванова
и препис-извлечение от протокола от заседанието
 на Факултетния съвет
от 3 юли 2007 г.

Там няма никакви изненади.

Изобщо няма нито една дума от моето изказване.

Изобщо от препис-извлечението не става ясно, че аз съм присъствала там,
че съм се изказала и по оценката на ръководителя на катедрата
и по доклада на комисията,
че съм благодарила на няколко души, но и че съм се възмутила от
лъжите и подигравките в един от документите,
че е имало гласуване на възражението ми.

Нито дума.
Препис извлечението от протокола е такъв, че на всеки,
който го прочете, става ясно:
Изобщо такова лице, именуемо Димка Гочева, не е имало там,
а в отсъствие на лицето е била гласувана оценката.

...

с уважение:
димка гочева

No comments:

Post a Comment